Klimatyzacja Kraków
DingDong
2010-02-26 11:41:02 UTC
gdzie w Krakowie moge wykonac przeglad klimatyzacji w Fabii. Chodzi mi o
miejsca inne niz ASO. Jakie sa ceny przegladu i uzupelnienia czynnika?

Pozdrawiam,
krzysn
2010-03-01 13:21:58 UTC
Post by DingDong
Witam,
gdzie w Krakowie moge wykonac przeglad klimatyzacji w Fabii. Chodzi mi o
miejsca inne niz ASO. Jakie sa ceny przegladu i uzupelnienia czynnika?
Pozdrawiam,
Jestem z Lublina więc nie wiem :-) ale sugeruję nie bać się ASO. Mają na
wiosnę często promocje i przegląd z uzupełnieniem czynnika kosztuje
podobnie jak w innych miejscach. Ja rok temu zapłaciłem 240zl z
odgrzybianiem, mój filtr kabinowy.

pozdr, krzysn
Andrzej
2010-03-02 17:53:44 UTC
Post by DingDong
Witam,
gdzie w Krakowie moge wykonac przeglad klimatyzacji w Fabii. Chodzi mi o
miejsca inne niz ASO. Jakie sa ceny przegladu i uzupelnienia czynnika?
Pozdrawiam,
Jestem z Lublina wiêc nie wiem :-) ale sugerujê nie baæ siê ASO. Maj± na
wiosnê czêsto promocje i przegl±d z uzupe³nieniem czynnika kosztuje
podobnie jak w innych miejscach. Ja rok temu zap³aci³em 240zl z
odgrzybianiem, mój filtr kabinowy.
Czyli ponad dwa razy tyle co nie w ASO.
Niestety nie podpowiem je¿eli chodzi o Kraków ale ka¿dy warsztat zajmuj±cy
siê klim± ma ten sam sprzêt wiêc nie ma obawy.
Ja w Wawie p³acê 100 PLN za sprawdzenie, dobicie i odgrzybienie.

Szymon Machel
2010-03-08 23:33:02 UTC
Użytkownik "DingDong" <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl> napisał w
wiadomości
Post by DingDong
gdzie w Krakowie moge wykonac przeglad klimatyzacji w Fabii. Chodzi mi o
miejsca inne niz ASO. Jakie sa ceny przegladu i uzupelnienia czynnika?
Ulica Ostatnia bodajże. Gdzieś w okolicy młynów na Mogilskiej.

Po drodze do Mydlnik. Przed przejazdem kolejowym po lewej.

Więcej nie pamiętam, ale na pewno są jeszcze inne miejsca :)

Szymon