Skoda Octavia 1.9 TDI - "aktywny" wyświetlacz
JarekJot
2010-07-16 17:43:59 UTC
Z góry przepraszam za być może głupie pytanie. Kupiłem sobie niedawno
Skodę Octavię 1.9 TDI Ambiente z 2003 roku i mam pytanie: czy w tym
samochodzie to normalne by bez kluczyka w stacyjce cały czas
wyświetlany był przebieg samochodu a na drugim wyświetlaczu zegar.
Pytam bo w innych samochodach które do tej pory miałem (Fiat Brava,
Citroen Saxo) wskaźniki były "aktywne" dopiero po przekręceniu
kluczyka?
KriSSo
2010-07-16 20:37:01 UTC
Post by JarekJot
czy w tym
samochodzie to normalne by bez kluczyka w stacyjce cały czas
wyświetlany był przebieg samochodu a na drugim wyświetlaczu zegar.
Tak, to normalne. Pa chwili znika(gaśnie). Bez obawy.
KriSSo
JarekJot
2010-07-17 09:32:31 UTC
Post by KriSSo
Tak, to normalne. Pa chwili znika(gaśnie). Bez obawy.
Po jakiej chwili gaśnie? Co prawda długo nie obserwowałem ale mam
wrażenie jakby wyświetlacz był "aktywny" cały czas..
bunto
2010-07-17 11:33:05 UTC
Oni Ciebie oszukują. Bo póki sprawn to świeci cały czas.

Wiem.
Szczęśliwi czasu nie liczą ...

{tylko na dwókółka nie zamieniaj}