Problem z szyba w Fabii
maurycy123
2009-09-21 15:48:51 UTC
Witam.

Dzisiaj wymieniono mi szybe w Fabii. Niby na orginalna.
Zauwazylem pewien problem. Jak siedze nisko to tuz nad dolna krawedzia szyby
obraz jest rozmyty.
Tak jakby byla tam soczewka. Krawezniki skrecaja pod auto, pasy namalowane
na drodze to samo ;-)
Na starej szybie tego nie mialem. Mamy kilka Fabii w firmie i tam tez tego
nie ma.
Jutro jade do serwisu gdzie mi ja wymieniali.
A moze nowe szyby tak jednak maja?
Mozna od tego oczoplasu dostac. Siedziec mi sie wyzej nie chce bo, to nie
wygodne.
Zreszta szyba nie powinna wprowadzac znieksztalcen niezaleznie jak sie
siedzi. Wazne, ze droge widac.

Pozdrawiam.
Maurycy123.
Romuald
2009-09-22 05:44:59 UTC
Post by maurycy123
[...]
Żadne szyby tak nie mają. To jest wada.

Z pozdrowieniami:

Jose
adasiek
2009-09-22 06:31:46 UTC
W mojej OCTAVII te¿ by³a taka wada.
Wymieniono na gwarancji szybê przedni± i tyln±.
Jak jeŒdzi³em z tak± rozmyt± to strasznie oczy siê mêczy³y, szczególnie przy
s³onecznej pogodzie.
pzdrv, radasiek
Maurycy123.
lowtadek
Maurycy123.
maurycy123
2009-09-22 17:24:52 UTC
Post by lowtadek
Mo¿esz ¶mia³o reklamowaæ, podobno szyby wymieniane w niektórych sieciach
maj± tak± wadê.
Problem rozwiazany.
Pracownik kazal poczekac na szefa.
Szef popatrzyl i odrazu stwierdzil, ze do wymiany.
Wymiana w czwartek. Nowy klej musi zaschnac aby sie za bardzo nie ubabrali.

Pozdrawiam.
Maurycy123.