Fabia I i Fabia II elektryka haka holowniczego
PeJot
2010-04-25 14:34:27 UTC
Czołem.

Ceny montażu w ASO są mocno zawyżone, szukam tańszej opcji. Montaż
mechaniczny haka nie problem, kłopoty są z elektryką. Samochody jak w
topiku nie tolerują zwykłego podłączenia świateł przyczepy pod światła
samochodu, konieczne jest albo zastosowanie tzw. modułu świateł
przyczepy w cenie 150-200 zł, albo przeprogramowanie przy użyciu VAGa
sterownika świateł w samochodzie tak, aby przy podłączonych światłach
przyczepy nie zgłaszał błędów. Czy komuś się udało znaleźć firmę która
to potrafi i zrobi to taniej niż wynosi cena dodatkowego modułu ? O ile
rozumiem, taką operację można zrobić mając montaż haka w planach.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
RobertP.
2010-04-28 12:31:22 UTC
Post by PeJot
[...]
Ja po prostu podjechalem do warsztatu montującego haki i po godzinie
odebrałem auto. Nie sądzę żeby musieli podłączać jakieś VAGi, IMO po
prostu podpięli się pod kostkę dostępną przy jednej z wiązek idących do
świateł tylnych i tyle. Żadnych problemów z tym związanych nie zauważyłem.
Aha, mam fabie I sprzed faceliftingu (2003), może coś się zmieniło.
RobertP.
PeJot
2010-04-29 05:03:03 UTC
Post by RobertP.
[...]
Pewnie podpięli moduł świateł i po problemie.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem