Octavia II FL combi - trzecie światło stopu
aga
2010-08-13 13:44:34 UTC
witam

zauazy³am, ¿e ¶wiat³o stopu w tylnej klapie jest popêkane. Auto mam na
gwaracji, wiec pojechalam do serwisu, tam mi jednak powiedzieli, ze w ramach
gwarancji tego nie wymieni±... mieliscie taki problem? oglada³am przypadkowa
octavke na parkigu i tez mia³a popêkane to ¶wta³o, wiêc mo¿e przyjrzyjcie
siê swoim autkom ;)

pozdrawiam
gosmo
2010-08-13 15:05:37 UTC
witam
zauazyłam, że światło stopu w tylnej klapie jest popękane. Auto mam na
gwaracji, wiec pojechalam do serwisu, tam mi jednak powiedzieli, ze w
ramach gwarancji tego nie wymienią... mieliscie taki problem?
A jak to tłumaczyli? Tzn. to, że nie wymienią?
aga
2010-08-13 19:14:19 UTC
Post by aga
[...]
A jak to t³umaczyli? Tzn. to, ¿e nie wymieni±?
t³umaczyli, ¿e jest to uszkodzenie mechaniczne... wi êc pojecha³am do
drugoiego serwisu skody i na wtorek jestem umówiona na wymianê w ramach
gwarancji... :)
gosmo
2010-08-16 10:23:15 UTC
Post by gosmo
[...]
tłumaczyli, że jest to uszkodzenie mechaniczne... wi ęc pojechałam do
drugoiego serwisu skody i na wtorek jestem umówiona na wymianę w ramach
gwarancji... :)
Tak z ciekawości... jakie to serwisy? Pamiętam, że kupowałaś u Bednarka (ja
zresztą też i też w 2008). Ale generalnie to trochę dziwne... bo jakiej
ustarki oczekują... urazu psychicznego? ;)
aga
2010-08-16 16:10:59 UTC
Tak z ciekawo¶ci... jakie to serwisy? Pamiêtam, ¿e kupowa³a¶ u Bednarka
(ja zreszt± te¿ i te¿ w 2008). Ale generalnie to trochê dziwne... bo
jakiej ustarki oczekuj±... urazu psychicznego? ;)
no w³asnie u Bednarka mi odmówili, t³umacz±c, ¿e mo¿e byæ to uderzone
np.skrobaczk±... a bez zaj±kniêcia przyjêli zg³oszenie w ramach gwarancji u
Zimnego i jutro tam jadê..

Bednarek chyba za szybko i za mocno siê rozwija i trochê tam ju¿ nie panuj±
nad personelem...
gosmo
2010-08-17 09:34:36 UTC
Post by gosmo
Tak z ciekawości... jakie to serwisy? Pamiętam, że kupowałaś u Bednarka
(ja zresztą też i też w 2008). Ale generalnie to trochę dziwne... bo
jakiej ustarki oczekują... urazu psychicznego? ;)
no własnie u Bednarka mi odmówili, tłumacząc, że może być to uderzone
np.skrobaczką... a bez zająknięcia przyjęli zgłoszenie w ramach
gwarancji u Zimnego i jutro tam jadę..
Bednarek chyba za szybko i za mocno się rozwija i trochę tam już nie
panują nad personelem...
Bo zapomnieli dlaczego zaczęli się tak rozwijąć...