JTZ - podświetlenie
Ianus
2010-11-22 18:03:23 UTC
?Zgasło mi właśnie podświetlenie jednego z przycisków w podłokietniku.
Bardzo proszę o podpowiedź co tam siedzi i jak przywrócić działanie
"światełka". Można się do tego dostać bez rozebrania połowy drzwi?

pozdr.
JS
DingDong
2010-11-23 10:01:13 UTC
Post by Ianus
[...]
Witam,
mam to samo w Fabii I Combi. Prawdopodobnie padla dioda, ktora to
podswietla. Probowalem zdjec ten panel, ale mi sie nie udalo. Jesli ktos
ma foto-relacje z takiej naprawy to rowniez podlaczam sie pod prosbe. W
zasadzie taka usterka nie przeszkadza na codzien i nadal z tym jezdze.

Pozdrawiam,
DD