Jaki samochód wybrać ?
Ania
2010-11-02 20:10:09 UTC
Witam ! Moja koleżanka prosiła mnie o pomoc a ja niestety nie znam się
za dobrze na samochodach. Dlatego proszę o pomoc : jaki samochód byłby
najodpowiedniejszy dla młodego kierowcy ( dla dziewczyny)? Nie chodzi
o samochód z ''bajerami'' tylko o najpraktyczniejszy.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!
Ania
bunto
2010-11-03 17:04:22 UTC
trzystutysięcznik na 2000 PLN niezdolny do przekroczenia 70 km/h (19.4 m/s;
43.5 mph) taki na 4 miesiące i na szrot, a następny za 15000 do 25000 PLN.
Szczerze. No i, młoda damo, na początku zainwestuj w mocne ubezpieczenie !

U?ytkownik "Ania" <***@onet.pl> napisa? w wiadomo?ci news:b7864722-6ac5-4dfc-ab2f-***@p1g2000yqm.googlegroups.com...

Ania
gosmo
Ania
PeJot
2010-11-04 15:46:24 UTC
Post by gosmo
he, he... mam podobne doświadczenie, a skoro skoda to jakaś fela circa
ebałt 98r.
Nawet najmłodsze roczniki Felki trawi rdza.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
S P 1 Q X L
2010-11-09 22:31:14 UTC
Post by PeJot
Post by gosmo
he, he... mam podobne doświadczenie, a skoro skoda to jakaś fela circa
ebałt 98r.
Nawet najmłodsze roczniki Felki trawi rdza.
Potwierdzam, moją 97 zjadała onegdaj na śniadanie, teraz ma trudniej, bo
zakitowałem :P
cisiek