blokada zamka
korbass
2010-03-21 14:46:02 UTC
Od pewnego czasu borykam się z takim oto problemem.
Skoda Felicja 2000r 1.9D, w drzwiach kierowcy cypek (ten w lewym dolnym
rogu szyby siedząc w samochodzie) do blokowania - zamykania drzwi
samoczynnie opada, normalnie w pozostałych drzwiach jest wyczuwalny opór
w jego wciskaniu lub podnoszeniu, a w kierowcy nie. Czy muszę wymienić
cały mechanizm czy może tylko jakiś element.
qnick
Masz centralny zamek i jak masz to jest fabryczny czy dokładany ?
korbass
2010-03-22 13:34:50 UTC
zamek jest zwykły nie centralny i oryginalny
korbass
2010-03-22 13:35:34 UTC
qnick
2010-03-23 20:41:01 UTC
Post by korbass
Post by qnick
Masz centralny zamek i jak masz to jest fabryczny czy dokładany ?
zamek jest zwykły nie centralny i oryginalny
Dziwna sytuacja bo raczej takie rzeczy tylko przy zamkach centralnych
się dzieją ale jak nie masz to stawiam na uszkodzony zamek drzwi trzeba
wymienić cały zamek ale warto zdjąć najpierw boczek drzwi i zobaczyć.
Pytanie pomocnicze czy kluczem normalnie się zamyka czy lekko klucz
chodzi w zamku ?
korbass
2010-03-24 12:33:09 UTC
Post by qnick
Post by korbass
Post by qnick
[...]
Klucz chodzi normalnie, stan na dzisiaj jest taki, że już przy samym
trzaśnięciu drzwiami cypek opada sam i drzwi są zablokowane, więc na
myjce czy gdziekolwiek muszę pamiętać o tym żeby klucze wyjmować ze
stacyjki i zabierać ze sobą ;)))
loli_pl
2010-03-26 12:44:07 UTC
Post by qnick
Post by korbass
Post by qnick
[...]
Wlasnie ja mam ten problem z zamkiem centralnym i nie wiem jak to naprawic.
Wypiolem centralny od kierowcy zeby nie sterowal wszystkimi drzwiami.
qnick
2010-03-28 10:19:54 UTC
Post by loli_pl
Post by qnick
Post by korbass
Post by qnick
[...]
Jak oryginalny skodowski zamek centrlany to do wymiany cały zamek drzwi
bo siłownik jest zabudowany w zamku a jak zamek centrlany dokładany to
trzeba wymienić tylko siłownik pod warunkiem że kable elektryczne
sprawne są.
loli_pl
2010-03-28 15:21:15 UTC
Post by qnick
Post by loli_pl
Post by qnick
Post by korbass
Post by qnick
[...]
Dzieki za odpowiedz.
Mam oryginal wiec wymiana calosci pozostaje.
korbass
2010-04-09 16:41:23 UTC
Post by korbass
[...]
Wszystko już działa. Kupiłem nowy zamek na allegro i wymieniłem sam,
trwało to może 30 min.