dzwoneczek do pasów
martyyk
2010-07-25 15:18:01 UTC
Witam. Temat pewnie juz by³ ale nie mogê znaleŒæ. Mam pytanie. Czy da siê we
w³asnym zakresie (bez komputera) od³±czyc dzwoneczek niezapiêtych pasów?

Chodzi mi o pomys³y ciekawsze ni¿ zapinanie pasa pasa¿era.

Czy wiecie mo¿e gdzie sie znajduje sam dzwoneczek? Mo¿e wystarczy siê do
niego dostac i od³±czyæ. S³ysza³em o roz³±czeniu kabli pod fotelem ale wtedy
nie wiadomo jak jest z poduszk±. Poza tym tam jest jeszcze napinacz
pirotechniczny wiêc...

Prosze o pomoc...
Pozdrawiam, Marcin
Piona
2010-07-25 19:33:25 UTC
Witam. Temat pewnie juz był ale nie mogę znaleźć. Mam pytanie. Czy da się we
własnym zakresie (bez komputera) odłączyc dzwoneczek niezapiętych pasów?
A nie prościej dbać o swoje zdrowie/życie i nauczyć się zapinania ?
Czy wolisz aby Twoim kolejnym postem było pytanie jak przystosować mój
samochód do potrzeb osoby niepełnosprawnej??? ;\
piona
BQB
2010-07-25 21:47:03 UTC
Post by Piona
[...]
On nie myśli, że pasy są po to, aby ratować życie i zatrzymać osoby w
najbezpieczniejszym możliwym w danej chwili miejscu. Chyba, że lubi jak
po nim koła od np naczepy przejadą:
http://dziennikelblaski.wm.pl/wypadek-w-komorowie-jedna-osoba-nie-zyje,4430
Albo może lubi pozabijać albo pouszkadzać tych, z którymi razem jedzie.
Bo jak pasów nie zapnie, to lata po całym aucie przy uderzeniu i swoją
masą conajmniej łamie komuś kości.
Johnson
2010-07-25 22:06:54 UTC
Post by BQB
On nie myśli, że pasy są po to, aby ratować życie i zatrzymać osoby w
najbezpieczniejszym możliwym w danej chwili miejscu.
Ludzie czytać nie umiecie ? Przecież wyraźnie napisał że ma gdzieś wasze
poglądy czy zapinanie pasów jest pożyteczne czy nie.
To chyba jego sprawa i jego pasażera czy chcą zginąć tak czy inaczej.
--
@2009 Johnson
martyyk
2010-07-26 06:05:44 UTC
... jestem nowy na tej grupie bo mam od niedawna fabie ale widzê, ¿e w
pierwszej kolejno¶ci wypowiadaj± siê "durni mêdrcy".

Nie powiedzia³em wcale, ze chce jeŒdziæ bez pasów. Kiedy¶ w autach nie by³o
dzwoneczków a pasy siê zapina³o. Nie wiesz poza tym do czego mi jest to
potrzebne.

Wiêc bandzie kretynów dziêkujê za odpowiedzi a fachowców prosze o pomoc.
M.
Stanisław Kozaryna
2010-07-26 13:22:52 UTC
... jestem nowy na tej grupie bo mam od niedawna fabie ale widzę, że w
pierwszej kolejności wypowiadają się "durni mędrcy".
Więc bandzie kretynów dziękuję za odpowiedzi a fachowców prosze o pomoc.
M.
Jesteś nie tylko nowy, ale i niewychowany.
Stanisław

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5313 (20100726) __________

Dawid
2010-07-26 14:09:07 UTC
Post by Stanisław Kozaryna
[...]
A ty wychowany i mądry, usuń tego eseta w stopce.
Niedobrze się już robi od tych fachowców z esetem.
http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20
tomaszkrusz
2010-07-26 20:19:41 UTC
Post by Dawid
Niedobrze się już robi od tych fachowców z esetem.
Masz racje, idiotyzm z tymi esetami... Prawie jak z tymi co nie tną
niepotrzebnych części posta ;P
--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org
email - kliknij: http://miniurl.pl/tmk_email
qnick
2010-07-26 06:50:17 UTC
Witam. Temat pewnie juz był ale nie mogę znaleźć. Mam pytanie. Czy da się we
własnym zakresie (bez komputera) odłączyc dzwoneczek niezapiętych pasów?
Chodzi mi o pomysły ciekawsze niż zapinanie pasa pasażera.
Czy wiecie może gdzie sie znajduje sam dzwoneczek? Może wystarczy się do
niego dostac i odłączyć. Słyszałem o rozłączeniu kabli pod fotelem ale wtedy
nie wiadomo jak jest z poduszką. Poza tym tam jest jeszcze napinacz
pirotechniczny więc...
Prosze o pomoc...
Pozdrawiam, Marcin
To może ja konkretniej coś powiem. Dzwoneczek mieści się w zestawie
wskaźników a w zasadzie to jest głośnik który odpowiada za dźwięki od
pasów, zostawionych włączonych świateł i innych rzeczy kiedy trzeba coś
zasygnalizować. Jak go usuniesz fizycznie to pozbędziesz się wszystkich
dźwięków a chyba nie o to chodzi. Można wyłączyć same pasy ale wiąże się
to z podpięciem VAG'a lub VAS'a i przeprogramowaniem zestawu wskaźników
tak aby niezapięte pasy nie były sygnalizowane świeciłaby się tylko
kontrolka na zestawie wskaźników (którą też można wyłączyć przez
programowanie). Ja innej możliwości nie znam poza komputerem a i do
przeprogramowania musi być konkretny człowiek bo przy nieprofesjonalnym
podejściu można uszkodzić co nieco a wtedy będzie kosztowało odkręcenie
tego. Pozdrawiam
martyyk
2010-07-26 19:50:59 UTC
... no i nie da³o sie tak od razu?
Dzieki kolego bardzo serdecznie.
Pozdrawiam, Marcin
To mo¿e ja konkretniej co¶ powiem. Dzwoneczek mie¶ci siê w zestawie
wskaŒników a w zasadzie to jest g³o¶nik który odpowiada za dŒwiêki od
pasów, zostawionych w³±czonych ¶wiate³ i innych rzeczy kiedy trzeba co¶
zasygnalizowaæ. Jak go usuniesz fizycznie to pozbêdziesz siê wszystkich
dŒwiêków a chyba nie o to chodzi. Mo¿na wy³±czyæ same pasy ale wi±¿e siê
to z podpiêciem VAG'a lub VAS'a i przeprogramowaniem zestawu wskaŒników
tak aby niezapiête pasy nie by³y sygnalizowane ¶wieci³aby siê tylko
kontrolka na zestawie wskaŒników (któr± te¿ mo¿na wy³±czyæ przez
programowanie). Ja innej mo¿liwo¶ci nie znam poza komputerem a i do
przeprogramowania musi byæ konkretny cz³owiek bo przy nieprofesjonalnym
podej¶ciu mo¿na uszkodziæ co nieco a wtedy bêdzie kosztowa³o odkrêcenie
tego. Pozdrawiam
BQB
2010-07-26 22:16:52 UTC
... no i nie dało sie tak od razu?
Dzieki kolego bardzo serdecznie.
Odpowiedź: bo zakłóca naturalną kolejność czytania.
Pytanie: dlaczego?
Odpowiedź: odpowiadanie nad cytatami.
Pytanie: co jest najbardziej denerwujące w usenecie?