Fabia kombi-pokrowce
Piona
2010-12-11 19:18:07 UTC
Chciałbym kupić coś w miarę dobrej jakości z kieszeniami z tyłu na
przednich fotelach.
Możecie polecić jakiegoś sprzedawcę albo producenta? Przedział cenowy-
max 200 zł.
piona
PeJot
2010-12-12 07:26:23 UTC
Post by Piona
Chciałbym kupić coś w miarę dobrej jakości z kieszeniami z tyłu na
przednich fotelach.
Możecie polecić jakiegoś sprzedawcę albo producenta? Przedział cenowy-
max 200 zł.
Bywały w Lidlu, za grosze. Ja mam F2 z kieszeniami, a dzieci już nie
brudzą, więc chyba pokrowce gdzieś mi zalegają. Zainteresowany ?
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Piona
2010-12-12 08:29:59 UTC
Post by PeJot
Post by Piona
[...]
Podejdą do kombi z 2005 roku?
Jaki kolor? Moja fabia jest niebieska.
piona
PeJot
2010-12-12 09:15:17 UTC
Post by Piona
Post by PeJot
Bywały w Lidlu, za grosze. Ja mam F2 z kieszeniami, a dzieci już nie
brudzą, więc chyba pokrowce gdzieś mi zalegają. Zainteresowany ?
Podejdą do kombi z 2005 roku?
O ile Ci się spodobają :) Ja miałem je w Felicji.
Post by Piona
Jaki kolor?
Stalowy.
--