klimatyzacja roomster
Łukasz Goran
2011-06-18 18:43:25 UTC
Samochodów to skoda roomster kupiona w 2008r Po niespełna roku pojawił
się problem z klimatyzacją Mianowicie spadło ciśnienie. Pojechałem do
serwisu nabili z kontrastem... i nic... więc nabili od nowa i znów kilka
miesięcy i powtórka... Miałem już tak nabijaną klimę 4 może 5 razy...
Niestety teraz samochód jest po gwarancji:( nie mam dowodów na to że taka
usługa była robiona... Co może być powodem? W jaki sposób to rozwiązać?
Łukasz Goran Gądzik
151731

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6220 (20110618) __________

PeJot
2011-06-18 20:04:39 UTC
Post by Łukasz Goran
Witam
Samochodów to skoda roomster kupiona w 2008r Po niespełna roku pojawił
się problem z klimatyzacją Mianowicie spadło ciśnienie.
A jakie objawy ?
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Łukasz Goran
2011-06-19 06:45:38 UTC
Post by PeJot
A jakie objawy ?
Przy włączaniu klimatyzacji słyszać wyraźny szum, z czasem staje się on
głośniejszy. Z czasem klimatyzacja pracuje coraz głośniej i mniej wydajnie

Dawid
2011-06-19 15:49:03 UTC
Post by Łukasz Goran
Post by PeJot
A jakie objawy ?
Przy włączaniu klimatyzacji słyszać wyraźny szum, z czasem staje się on
głośniejszy. Z czasem klimatyzacja pracuje coraz głośniej i mniej wydajnie
Zepsuty wentylator klimatyzacji, nie obraca się.
Tu coś na NOD-a
http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20
PeJot
2011-06-19 16:18:02 UTC
Post by Dawid
Post by Łukasz Goran
Post by PeJot
[...]
A może tylko nieczynny I bieg wentylatora, obsługujący klimatyzację ? U
mnie w Fabii II wentylator włącza się kilkanaście sekund po włączeniu
AC. I bieg wentylatora zdechł zaraz po gwarancji.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Dawid
2011-06-19 17:12:39 UTC
Post by PeJot
Post by Dawid
Post by Łukasz Goran
Post by PeJot
[...]
Czyli zepsuty wentylator.
Czym się różni nieczynny od zepsutego w samochodzie?
Awaria to awaria, jak by jej nie nazwać.
To podstawowa wada nie tylko skody, jeśli chodzi o klime.
Zmienić warsztat i tyle.Goście od klimy to w wielu wypadkach naciągacze.
Zakupili automat do nabijania klimy i nabijania sobie kieszeni, a
mechanicy z nich żadni.
PeJot
2011-06-19 17:17:55 UTC
Post by Dawid
Post by PeJot
[...]
Lepiej naprawić posługując się opisami w necie niż wydać 150 zł i za 2
lata mieć powtórkę z rozrywki.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Łukasz Goran
2011-06-19 18:34:36 UTC
Hej
Dzięki za odpowiedzi. Dodam tylko, że po nabiciu klima działa przez
jakiś czas całkiem cicho i sprawnie. Nabijają mi ją za free ale jednak mój
czas dojazd do serwisu... Dla mnie mimo wszystko to nie jest darmowe:( Dziś
klima zaczęła już chodzić całkiem głośno i wydajnie na tyle, że przy
18stopniach na zewnątrz utrzymywała miłą temperaturę wewnątrz samochodu przy
najzimniejszym nawiewie na pierwszym stopniu szybkości. Zdarzyło się tak, że
zatrzymałem samochod nie wyłączając klimy jak go odpaliłem to i klima się
załączyłą od razu i przyznam, że wtedy chodziła cicho i zdecydowanie
wydajniej, ale jak ją wyłączyłem (podczas jazdy) i włączyłem już załączyła
się z wyraźnym szumem i mniejszą wydajnością.
Łukasz Goran Gądzik
151731

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6221 (20110619) __________

No email
2011-07-04 23:26:56 UTC
Post by Łukasz Goran
[...]
mialem podobny objaw w fabii , pomoglo w warsztacie wymontowanie zaworu
zwrotnego i przeczyszczenie go, byl podbno brudny
Łukasz Goran
2011-07-05 06:25:22 UTC
Wczoraj byłem w serwisie... Wymieniono osuszacz- wymiana, nabicie klimy
za darmo + 50% zniżki na sam osuszacz. Teraz ma być dobrze zobaczymy.
Łukasz Goran Gądzik
151731