[F13] Regulacja linki sprzęgła
Dominik & Co
2009-06-30 05:23:17 UTC

Jak w Felicji 1.3 wyregulować linkę sprzęgła? (pedał jest zbyt nisko)

Przyglądałem się- na końcu widać jakby nakrętkę 10, ale siedzi mocno.
Czy złapać linkę np. kombinerkami i dokręcać kluczem?
Boję się czegoś nie ukręcić :-)
--
Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG)
"Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę"
Stanisław Jerzy Lec
Dominik & Co
2009-07-06 05:22:35 UTC
Post by Dominik & Co
Przyglądałem się- na końcu widać jakby nakrętkę 10, ale siedzi mocno.
Czy złapać linkę np. kombinerkami i dokręcać kluczem?
Dla potomności (może ktoś kiedyś będzie szukał).
W końcu tak zrobiłem, jest OK. Po prostu było ciut
przyrdzewiałe/przypieczone czy co tam...