Kontrolka światłą w Superb II - jakiego?
Maciej S.
2011-08-24 18:38:04 UTC
Pali mi się kontrolka spalonego światła - "check rear left light" czy coś
takiego. Jakie to może byćświatło? Wszystkie pt stopy, pozycyjne, działają?
Wstecznego? Ale dlaczego left, czy ten samochód ma dwa światła?

MS
RobertP.
2011-08-25 09:33:27 UTC
Post by Maciej S.
[...]
Nie znam tego modelu, ale może przeciwmgielne? W większości samochodów
jest jedno z lewej strony?
RobertP.
Dominik
2011-08-27 07:40:41 UTC
Post by Maciej S.
[...]
Check rear left light = sprawdź tyle lewe światło.
--
Dominik