wskaźnik temperatury w fabii 2002
spaciul
2009-10-02 19:09:05 UTC
Witam.
W mojej fabii 1,4 MPi z 2002r zaczęła spadać gwałtownie temperatura na
wskaźniku.
Po uruchomieniu płyn stopniowo się nagrzewa, później wskazania są w
połowie skali i w pewnym momencie wskaźnik opada do zera. Wymieniłem
termostat na nowy ale jest to samo.
Gdy wskazanie opadło do zera zatrzymałem się na chwilę, wyłączyłem
silnik, po uruchomieniu temperatura wróciła do połowy skali
Co to może być?
Krzyś
Co to może być?
RobertP.
2009-10-06 11:23:23 UTC
Post by Krzyś
czujnik tem. wody
Potwierdzam, też to miałem.
RobertP.
spaciul
2009-10-06 16:49:41 UTC
Dzięki za podpowiedź.
Może ktoś zna link do strony gdzie opisana jest jego wymiana.
anducha
2009-10-09 17:51:17 UTC
Wymiana trwa 10 sekund i nie trzeba na to żadnej fachowej wiedzy.
Zalecane jest na zimnym silniku żeby się nie poparzyć, spytaj w sklepie,
ale z tego co pamiętam to tam jest jaka wsuwka zawleczka, ale musisz się
przyjrzeć. Nie daj sobie wcisnąć od Felicji, bo jest inne złącze (dla
Ciebie musi mieć 2 złącza)

Pozdro
nom
2009-10-15 06:39:38 UTC
U?ytkownik "spaciul" <***@wp.pl> napisa? w wiadomo?ci news:7eb05f67-5e05-404e-b5eb-***@33g2000vbe.googlegroups.com...
Dzięki za podpowiedź.
Może ktoś zna link do strony gdzie opisana jest jego wymiana.

http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=165#

a wymiana to masz tu wymiane termostatu, czujnik widać w obudowie
telrmostatu zdjęcie 5:
http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=1449

na przyszłość:
http://tinyurl.com/yhqh8cn