Reduktor.
Arkadiusz Nowicki
2009-11-06 19:26:07 UTC
Witam.
Mam instalacjê gazow± w Feli instalacja gazowa to BRC mam takie pytanie,
zauwa¿y³em ¿e na dole reduktora jest taka czarn ¶ruba mo¿e kto¶ wie do czego
oda s³u¿y reduktor to BRC Tecno.

Pozdrawiam Arkadiusz Nowicki
nom
2009-11-10 20:24:23 UTC
Post by Arkadiusz Nowicki
Witam.
Mam instalację gazową w Feli instalacja gazowa to BRC mam takie pytanie,
zauważyłem że na dole reduktora jest taka czarn śruba może ktoś wie do
czego oda służy reduktor to BRC Tecno.
Do spuszczania parafiny i innego syfu z reduktora. Najlepiej zrobić to na
rozgrzanym reduktorze, po zgaszeniu silnika powoli wykręcać ten korek, ale
lepiej założyć jednorazowe rękawice takie jak na stacjach benzynowych, bo
ten szlam strasznie śmierdzi i trudno go domyć. Aha, podłożyć jakąś szmatę
albo pojemnik pod reduktor na tą maź, bo później trudno to domyć. :-)