[Fabia] TDI - przepływomierz?
slawek75
2010-04-06 11:54:10 UTC
witajcie,
Fabia 1.9 tdi, 2004, przejechane ponad 140 tys. od jakiegoś czasu zauważyłem,
że przy próbie przyśpieszania (szczególnie, gdy silnik jest zimny) silnik tak
jakby się trząsł, jest to wyczuwalne wewnątrz auta. jeśli chodzi o
rozpędzanie, to bez większych problemów rozbujałem do 160 (szybciej w PL nie
jeżdżę :) ), ale tak jak wspominałem poprzednio, przy przyśpieszaniu i w
ogóle bardziej wciśniętym pedale gazu silnik się "trzęsie" - ogólnie dzieje
się coś złego.
niedawno byłem na przeglądzie i zgłosiłem to w ASO Skoda. popatrzyli w
komputer i powiedzieli, że jest wszystko ok, że jeśli by coś się działo z
przepływomierzem, to byłyby jakieś błędy w komputerze. ale coś jest nie tak!!!
czy moglibyście mi polecić jakiś serwis w Wawie (niekoniecznie ASO), który
zdiagnozuje mi, co jest źle. a może u kogoś w aucie przepływka już padła i
podzieli się ze mną spostrzeżeniami?
pozdro
S.
proszę o info na grupę, bardzo proszę _nie_ wysyłać mejli na priva.
Dawid
2010-04-06 12:51:36 UTC
Post by slawek75
[...]
Witam
To nie przepływomierz.Gdy padnie auto jest mułowate i nie rozbujasz go
do 160.Na 99% to padnięta jedna, może wszystkie poduszki, na których
zawieszony jest silnik.Zmień ASO.