F1.6 Wyje skrzynia tylko na V biegu
bZYK
2010-06-07 14:20:44 UTC
Witam!!!
Wczoraj na pi±tym biegu zacze³a mi wyæ skrzynia biegów na pozosta³ych
biegach jest wszystko ok. By³em dzi¶ u mechanika a on odrazu powiedzia³ bez
zagl±dania ¿e skrzynia do wymiany bo pewniwe nie by³o oleju.
Mo¿e kto¶ mia³ taki przypadek i jak siê to skoñczy³o?
Z góry dziêki!!!!
qnick
2010-06-07 20:04:57 UTC
Post by bZYK
Witam!!!
Wczoraj na piątym biegu zaczeła mi wyć skrzynia biegów na pozostałych
biegach jest wszystko ok. Byłem dziś u mechanika a on odrazu powiedział bez
zaglądania że skrzynia do wymiany bo pewniwe nie było oleju.
Może ktoś miał taki przypadek i jak się to skończyło?
Z góry dzięki!!!!
Zmien mechanika i to powaznie. To dosc czesty przypadek dla felicii.
Odkrecila sie nakretka kola V biegu, nawet nie trzeba wyciagac skrzyni
do naprawy wystarczy tylko wylac olej zdjac pokrywe tylna skrzyni ta po
przeciwnej stronie jak sprzeglo i po zdjeciu pokrywy zobaczysz luzna
nakretke ktora trzyma kolo V biegu. Dokrecic i zabezpieczyc nakretke
albo najlepiej ja wymienic na nowa, zabezpieczyc przez zagiecie
kolnierza i po temacie a olej tez warto wymienic i dac klasy API GL 4
lub 5 75W90. Roboty moze ze 2 h . Pozdrawiam