Felicja 1.6 temperatura
bZYK
2010-07-06 16:45:34 UTC
Witam!!!
Dzi¶ zauwa¿y³em ¿e wska¿nik temperatury wody podnosi siê tylko do pierwszej
kreski jak sta³em z 5 minut samochodem to nieznacznie siê podnios³a po
przejechaniu kilkunastu metrów spowrotem opad³a do pierwszej kreski>
Jak my¶licie czujnik temperatury pad³ czy termostat ?
Johnson
2010-07-06 17:17:37 UTC
Jak myślicie czujnik temperatury padł czy termostat ?
Termostat
--
@2009 Johnson
BQB
2010-07-06 20:43:53 UTC
Post by Johnson
Jak myślicie czujnik temperatury padł czy termostat ?
Termostat
Raczej termostat, aby to zweryfikować, po dłuższym postoju, gdy silnik
będzie zimy, odpal auto, podnieś pokrywę i trzymaj ten gumowy wąż
prowadzący od termostatu do chłodnicy, jak po krótkiej chwili będzie się
robił ciepły, to znaczy, że termostat, a jak będzie to trwało dosyć
długo i będzie chłodny i w ciągu minuty stanie się gorący, to czujnik.
PeJot
2010-07-07 05:04:30 UTC
Post by bZYK
Witam!!!
Dziś zauważyłem że wskażnik temperatury wody podnosi się tylko do pierwszej
kreski jak stałem z 5 minut samochodem to nieznacznie się podniosła po
przejechaniu kilkunastu metrów spowrotem opadła do pierwszej kreski>
Jak myślicie czujnik temperatury padł czy termostat ?
Raczej termostat. Ale na wszelki wypadek sprawdziłbym łatwo czujnik -
wyjąć z obiegu i wiszący na kablach wsadzić do gotującej się wody i
zobaczyć co pokazuje wskaźnik.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
bZYK
2010-07-24 14:46:30 UTC
Witam!!!

I jednak to by³ czujnik temperatyry!!! Termostat jest ok!
Post by bZYK
[...]
---
avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 100706-1, 2010-07-06
Przetestowano na: 10-07-06 21:10:06
BQB
2010-07-25 21:00:36 UTC
Post by bZYK
Witam!!!
I jednak to był czujnik temperatyry!!! Termostat jest ok!
Ale netykiety to chyba kolega nie czytał.
PeJot
2010-07-26 05:44:17 UTC
Post by bZYK
Witam!!!
I jednak to był czujnik temperatyry!!! Termostat jest ok!
Jak wyczaiłeś ?
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
bZYK
2010-07-26 16:05:57 UTC
Wymieni³em termostat i nic to wymieni³em czujnik i wszystko ok!!!
Post by bZYK
Witam!!!
I jednak to by³ czujnik temperatyry!!! Termostat jest ok!
Jak wyczai³e¶ ?
--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest