[Fabia} problem z mechanizmem podnoszenia szyby
qminek
2009-09-27 09:20:19 UTC

Od jakiegoś czasu mechanizm podnoszenia szyby (elektryczny) w mojej fabce
zaczął mieć problemy. Najpierw były to drobne zacięcia, a teraz nie może
zamknąć lub
otworzyć szyby do końca.
Mam pytanie: czy wystarczy nasmarować mechanizm (prowadnice itp) czy może to
być
coś "większego"?
Problem ten dotyczy tylko szyby od strony pasażera, ta od kierowcy działa
prawidłowo.

Qminek.
anducha
2009-10-04 23:49:40 UTC
Nie kombinowałeś czasem coś z akumulatorem? Bo jesli tak, to może tylko
"zapomnial" ustawień. Zajrzyj do instrukcji, bo może tylko trzeba na
nowo mu zapodać górne i dolne położenie szyby.
Pozdro
Anducha
Witam
Qminek.
[...]
[...]