Arkadiusz Nowicki
2009-10-30 23:08:36 UTC
Witam grupowiczów.
Mam Felê 1,3 z 2000 roku i przypadlo¶æ o której chcê napisaæ ju¿ mnie
doprowadza do szalu, a konkretnie chodzi o silnik nadmuch który piszczy na
drugim biegu i dalszych, smarowa³em ju¿ kilkakrotnie ale to pomaga³o na dwa
trzy dnii dalej zaczyna³o piszczeæ, ale zaobserwowa³em tak± ¿ecz ¿e jak
nacisnê w czasie jazdy peda³ hamulca to zaczyna piszczeæ g³o¶niej ju¿ nawet
kidy¶ wy³±czy³em nawiew aby siê przekonaæ czy to nie hamulce piszcz± ale
nie, jestto na sto procent dmuchawa.
Jest jaka¶ mo¿liwo¶æ naprawy tego czy czeka mnie kupno nowej i czy s± jakie¶
k³opoty z wyci±gniêciem teo silniczka.

Pozdrawiam Arkadiusz Nowicki
PeJot
2009-11-02 06:17:44 UTC
Mam Felę 1,3 z 2000 roku i przypadlość o której chcę napisać już mnie
doprowadza do szalu, a konkretnie chodzi o silnik nadmuch który piszczy na
drugim biegu i dalszych, smarowałem już kilkakrotnie ale to pomagało na dwa
trzy dnii dalej zaczynało piszczeć, ale zaobserwowałem taką żecz że jak
nacisnę w czasie jazdy pedał hamulca to zaczyna piszczeć głośniej już nawet
kidyś wyłączyłem nawiew aby się przekonać czy to nie hamulce piszczą ale
nie, jestto na sto procent dmuchawa.
Jest jakaś możliwość naprawy tego czy czeka mnie kupno nowej i czy są jakieś
kłopoty z wyciągnięciem teo silniczka.
Sam silnik da się łatwo wyciągnąć, ale jest on w zasadzie
nierozbieralny. Na pewno warto przy okazji wyczyścić i umyć turbiny,
wnętrze nawiewu, przedmuchać wnętrze silnika, zalać olej do łożysk, ale
na długo to nie pomoże, z resztą piszczeć mogą np. zużyte szczotki na
komutatorze.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Arkadiusz Nowicki
2009-11-08 16:25:35 UTC
Sam silnik da siê ³atwo wyci±gn±æ, ale jest on w zasadzie nierozbieralny.
Na pewno warto przy okazji wyczy¶ciæ i umyæ turbiny, wnêtrze nawiewu,
przedmuchaæ wnêtrze silnika, zalaæ olej do ³o¿ysk, ale na d³ugo to nie
pomo¿e, z reszt± piszczeæ mog± np. zu¿yte szczotki na komutatorze.
Faktycznie s± to szczotki na komutatorze a znasz mo¿e rozmiar tych szczotek.

Pozdrawiam Arkadiusz Nowicki