auto zastępcze
AniaM
2009-09-05 17:47:44 UTC
Czy ktoś z Was może oriwntuje się jak sie ma sprawa auta zastępczego
gdy:
mam umowę kupna nowego auta z Salonu. Podany termin realizacji ( który
już minął ). A nowego auta nie mam bo jeszcze je produkują. Czy w
takiej sytuacji mam prawo rządać od dilera auta zastępczego??? W
umowie nić takiego nie ma. Jest tylko że mam prawo odstąpić od umowy.
Auto będzie autem osoby prywatnej a nie firmowym.
Ktoś z Was miał taki problem.

Pozdrawiam
Ania
mirek
2009-09-06 17:56:33 UTC
Nie ma takiej mo¿liwo¶ci.

JEst tylko mozliwosc odstapienia od umowy, a w praktyce mozesz cos
wywalczyæ-bonus jak dlugo czekasz.
pozd.r
gosmo
2009-09-07 06:09:23 UTC
Czy kto¶ z Was mo¿e oriwntuje siê jak sie ma sprawa auta zastêpczego
mam umowê kupna nowego auta z Salonu. Podany termin realizacji ( który
ju¿ min±³ ). A nowego auta nie mam bo jeszcze je produkuj±. Czy w
takiej sytuacji mam prawo rz±daæ od dilera auta zastêpczego??? W
umowie niæ takiego nie ma. Jest tylko ¿e mam prawo odst±piæ od umowy.
Auto bêdzie autem osoby prywatnej a nie firmowym.
Kto¶ z Was mia³ taki problem.
Co prawda zamówi³em auto, które okaza³o siê, ¿e stoi na placu i musia³em
czekaæ tylko dwa tygodnie na przerejestrowanie i zagazowanie, ale mój diler
sam zaproponowa³ mi auto, najpierw fabiê potem octaviê do czasu odebrania
auta. Ale to i tak jest dobra wola dilera. No chyba, ¿e odbiór auta bêdzie
siê wyd³u¿a³, wtedy mo¿esz postraszyæ, ¿e zrezygnujesz, jak nie bêdziesz
mia³ czym jeŒdziæ. Jednak dopóki diler trzyma siê umowy niczego ¿±daæ nie
mo¿esz, a za wypo¿yczenie (je¶li diler wypo¿ycza auta) bêdziesz musia³
zap³aciæ, ewentualnie poprosiæ o zni¿kê.