Octavia II :( głodna zżera prąd
K.B.
2010-10-02 18:15:11 UTC
No i sie sta³o ³adowa³em akumulator bo sta³o autko kilka dni nie odpalane a
je¿dze krótkie trasy po mie¶cie do tego akumulator 6 letni od nowowsci
³adowanie nie za wiele dawa³o to kupi³em nowy.
A tu bum co¶ z¿era pr±d (
Na spoczynku - auto zamkniete maska zamknieta tak ¿eby alarm widzia³ ¿e oki
wszystko i z¿era 0,3A po 1-2 minutach schodzi do 0,24A i tak ju¿ zostaje.

Z rad które wyczyta³em to po kolei od³acza³em bezpieczniki ¿eby ustaliæ\
obwód który z¿era mi pr±d ale nic to nie da³o jak by³o tak jest te 0,24A

no i jeszcze jedno wykonywa³em 5-6 pomiarów w jednym dosta³em warto¶c taka
jaka powinna byæ poboru w spoczynku czyli 0,02-0,03 A

z rzeczy dodatkowych to mam tylko czujniki parkowania - przod tyl za³o¿one -
od³acza³em je równie¿ bez zmian _________________

Jakie¶ pomys³y ???
Jaki¶ warsztat w Gliwicach - okolicach polecacie ?

pozdr
Krzysiek
JareK
2010-10-03 19:46:47 UTC
No i sie stało ładowałem akumulator bo stało autko kilka dni nie odpalane a
jeżdze krótkie trasy po mieście do tego akumulator 6 letni od nowowsci
[...]

u mnie, co prawda w Fabii, prąd zżerało radio pionnier (zostawiony
panel) i autoalarm. Nauczyłem się wyciągać panel i nie włączać alarmu
jak stoi w garażu.
JareK