Fabia - pas bezpieczeństwa
Marek
2013-02-13 10:11:18 UTC
W Fabi Combi (2003r) jest problem z pasem bezpieczeństwa kierowcy
polegający na tym, że nie chce się całkowicie zwijać. Odnoszę wrażenie,
że sprężyna jest słabsza. Zauważyłem również, że w jak jest wyższa
temperatura to jakby "skuteczność sprężyny" była wyższa. Czy jest
możliwe, że mechanizm zwijacza pasa jest smarowany jakimś smarem który
gęstniejąc w niższych temperaturach blokuje ten mechanizm?
Marek
g***@gmail.com
2015-04-24 11:21:19 UTC
He, mam to samo, dokładnie to samo.
No prawie, bo Fabia kombi z 2014r., ale też jestem Marek ;-)

Mam wrażenie, że jak jest cieplej to pas jest mniej wilgotny, bardziej śliski, lepiej się zwija.

Kiedyś nawet wyciągnąłem go całego, żeby nieco przesuszyć...

Marek