Olej Fabia 1,2
Sebaaaaa
2006-01-11 09:39:53 UTC
Witam.
Jaki olej silnikowy polecacie dla Skody Fabii 1,2 40kW?
Moje typy to Castrol TXT 5W30 lub Mobil 1 5W50.

Sebastian
dantoma
2006-01-11 09:57:31 UTC
Post by Sebaaaaa
Witam.
Jaki olej silnikowy polecacie dla Skody Fabii 1,2 40kW?
Moje typy to Castrol TXT 5W30 lub Mobil 1 5W50.
A co na ten temat mówi instrukcja obs³ugi/gwarancji?
Np. Seaty z silnikami o rozrz±dzie DOHC (16V)
maj± zalecany Helix 5W40, choæ ja uwa¿am, ¿e Mobil 1
jest od niego lepszy.
Sebaaaaa
2006-01-11 09:57:07 UTC
Post by dantoma
A co na ten temat mówi instrukcja obs³ugi/gwarancji?
Np. Seaty z silnikami o rozrz±dzie DOHC (16V)
maj± zalecany Helix 5W40, choæ ja uwa¿am, ¿e Mobil 1
jest od niego lepszy.
Tak mi w serwisie podpowiedzieli ¿e te dwa bêd± odpowiednie do mojej
skodziny.
Wieczorem sprawdzê co na to instrukcja ;-)
Radek Ł.
2006-01-11 13:03:22 UTC
A co na ten temat mówi instrukcja obsługi/gwarancji?
Np. Seaty z silnikami o rozrządzie DOHC (16V)
mają zalecany Helix 5W40, choć ja uważam, że Mobil 1
jest od niego lepszy.
Tak mi w serwisie podpowiedzieli że te dwa będą odpowiednie do mojej
skodziny.
Wieczorem sprawdzę co na to instrukcja ;-)
Instrukcja mówi, że ma byc olej spełniający normy określone w
specyfikacjach VW a nic nie mówi o producencie

Ja osobiście jeżdżę na M1 5w50, bo tak chciałem i olej ten spełnia normy VW
ZTCW ze słyszenia i czytania np. na pms Castrol potrafi zostawiać szlam
i nagary, ale nie miałem go, więc tylko podobno
Radek