Wymiana swiec, fabia 1.2 HTP
p***@interia.eu
2008-05-27 07:02:52 UTC
Mam problem z wymiana swiec.
1. Zciagam plastikowa oslone silnika
2. Odkrecam dwie sruby, ktore trzymaj tak jakby ramke, gdzie w srodku
znajduja sie swiece

No i tu mam problem. Swiece sa zakryte czarnym plastikiem. Nie moge w
zaden sposob zdjac tego pastkiku. Pomozecie?

I jakie polecacie?
NGK ZFR5P-G za 13zl czy BRISK PREMIUM DOR14LGS za 20zl? A moze jakas
inna?
Sebastian Ciesielski
2008-05-27 07:07:27 UTC
Post by p***@interia.eu
I jakie polecacie?
NGK ZFR5P-G za 13zl czy BRISK PREMIUM DOR14LGS za 20zl? A moze jakas
inna?
te ngk mam ponad 30 tys., ¿adnych problemów

S.
p***@interia.eu
2008-05-30 03:36:34 UTC
te ngk mam ponad 30 tys., �adnych problem�w
OK, a jak się do tych świec dobrać? Czy naprawdę muszę z taką
drobnostką jechać do mechanika?

Wymianiecie świece co 30 - 50 tyś. czy dopiero jak są z nimi problemy?
Sebastian Ciesielski
2008-05-30 11:33:09 UTC
OK, a jak siê do tych ¶wiec dobraæ? Czy naprawdê muszê z tak±
drobnostk± jechaæ do mechanika?

Wymianiecie ¶wiece co 30 - 50 ty¶. czy dopiero jak s± z nimi problemy?

co 60 tys. wg harmonogramu, robi± na przegl±dach

S.