Felicia - montaz anteny na dachu
Mariusz
2008-01-06 21:38:45 UTC
Cze¶æ,

Zakupi³em co¶ takiego, bo mi siê popsu³o:
http://www.allegro.pl/item293901282_antena_aktyw_vw_skoda_opel_toyota_renault_seat_vk.html

Pytanie jak to samodzielnie wymieniæ? Zdemontowaæ tapicerkê dachu? Kto¶ mi
podpowie jak siê j± demontuje? Czy trzeba zdejmowaæ ca³± czy mo¿e tylko
jaki¶ fragment z ty³u? Na co uwa¿aæ?

Mariusz
PeJot
2008-01-07 06:30:33 UTC
Cześć,
http://www.allegro.pl/item293901282_antena_aktyw_vw_skoda_opel_toyota_renault_seat_vk.html
Pytanie jak to samodzielnie wymienić? Zdemontować tapicerkę dachu? Ktoś mi
podpowie jak się ją demontuje? Czy trzeba zdejmować całą czy może tylko
jakiś fragment z tyłu? Na co uważać?
Z tyłu tapicerka jest na zatrzaskach, więc chyba trzeba ją zostawić.
Poodkręcaj daszki p/słoneczne, uchwyty i powyciągaj spod uszczelek,
zaczynając od przodu. Z tyłu będzie kłopot, bo może Ci rąk nie starczyć
na długość :)
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Mariusz
2008-01-07 21:18:12 UTC
Post by Mariusz
Pytanie jak to samodzielnie wymieniæ? Zdemontowaæ tapicerkê dachu? Kto¶
mi podpowie jak siê j± demontuje? Czy trzeba zdejmowaæ ca³± czy mo¿e
tylko jaki¶ fragment z ty³u? Na co uwa¿aæ?
Z ty³u tapicerka jest na zatrzaskach, wiêc chyba trzeba j± zostawiæ.
Poodkrêcaj daszki p/s³oneczne, uchwyty i powyci±gaj spod uszczelek,
zaczynaj±c od przodu. Z ty³u bêdzie k³opot, bo mo¿e Ci r±k nie starczyæ na
d³ugo¶æ :)
Szlag by to trafi³... Czyli wymiana anteny na dachu w Skodzie to takie samo
wyzwanie jak wymiana ¿aróweczki na desce czyli nie ma ³atwo... Ta antena
jest na koñcu dachu z ty³u auta, dlaczego mam rozbieraæ z przodu!? :)

M.
PeJot
2008-01-08 06:45:08 UTC
Post by PeJot
[...]
Szlag by to trafił... Czyli wymiana anteny na dachu w Skodzie to takie samo
wyzwanie jak wymiana żaróweczki na desce czyli nie ma łatwo...
Ojejku....Jeśli wymiana żarówki w desce Felki to wielki problem,
poszukaj może mechanika w ASO, albo co :) Akurat rozbieranie deski jest
proste jak metr drutu.
Ta antena
jest na końcu dachu z tyłu auta, dlaczego mam rozbierać z przodu!? :)
Bo z przodu nie ma zatrzasek. Ale próbuj od tyłu, względnie od tyłu z
boku, przez drzwi pasażera. I ręce czyste trzeba mieć, by nie wybrudzić
tapicerki. Mnie, bez żadnych wskazówek montaż relingów wymagający
zdjęcia tapicerki zajął ledwie popołudnie w garażu.
--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem
Mariusz
2008-01-08 15:32:45 UTC
Ojejku....Je¶li wymiana ¿arówki w desce Felki to wielki problem, poszukaj
mo¿e mechanika w ASO, albo co :) Akurat rozbieranie deski jest proste jak
metr drutu.
Skoro to jest proste w Felicji to jak nazwiesz demonta¿ deski np. w Audi
gdzie odkrêcasz 2 ¶rubki i wyjmujesz deskê bez odczepiania ca³ej elektryki
:) Nie bez powodu wymiana ¿aróweczki za 1,50z³ kosztuje ok 100z³ w serwisie
:)

Ale oczywi¶cie mam ambicje zrobiæ to sam :) Dziêki za radê!

M.